Min lover kom på besök

En fågel viskade i mitt öra att skolan börjar snart. Vill och orkar inte gå. Det hann bli sent innan du åkte hem. Men jag får tacka för det mysiga besöket. Tyvärr kan jag inte avslöja min eller personens identitet. Men det får ni nöja er med. Jag kan ju berätta lite om besöket.

Det började med att den underbart sexiga personen kom hem till mig runt kvart i 12 i natt. Det började i soffan, det var nog inte helt planerat...... eller jo kanske;) min lilla lover satt och stirrade mig rakt i ögonen. det va som förtrollat. vi började kyssas och smeka varandra mjukt men det blev allt hetsigare, helt plötslig va snyggingen innanför mina byxor och joxade<3 de va skönt till en början men du tog i lite för hårt så njutningen blev inte riktigt som jag vill ha den.

Nu har tiden sprungit i väg så jag måste rusa till skolan. Men jag lovar att berätta mer om mina smakskiga hemligheter senare.

Slicka varandras mungipor medens ni kysser.
Där finns nämligen erogena zoner vilket medföljer mer njuting.

Kommentarer
Postat av: Yoana

Härligt å höra!:D ja visst är dom! haft en bra dag?

2010-01-21 @ 13:58:35
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Yoana

hehe joo de e sant:D jodå, ganska slappt, har städat lite åså :) läget då?

2010-01-21 @ 17:48:03
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0